Sprawdź ofertę foteli obrotowych
Kiedy pracujesz w ruchliwym biurze, to normalne, że masz niewielką ilość bałaganu leżącego wokół. To się nasila, jeśli masz duże biuro z wieloma ludźmi pracującymi w nim. Jednak bałagan może być niezwykle szkodliwe dla produktywności, a nawet dla Twojego zdrowia.
Gdy fizyczny zagracenie dostaje w sposobie ono może także przekładać umysłowego zagracenie zbyt. Tak więc, nie tylko twoje biuro wygląda dość okropnie i nie daje właściwego wrażenia odwiedzającym, ale czujesz się przytłoczony po prostu z powodu ilości papieru i innych przedmiotów leżących wokół.
Oczywiście, łatwo jest po prostu usprawiedliwić się i powiedzieć, że to dlatego, że wszyscy są tak zajęci, ale ta wymówka nie ma racji bytu! Dlatego właśnie praca w minimalistycznym biurze może być tak korzystna. Nie ma bałaganu i jesteś wolny, aby skupić się i uniknąć, że raczej nieuporządkowany wygląd do swojej przestrzeni.
Pchać ten punkt dalej, badajmy pięć szkodliwych efektów zagracenia.
- Bałagan zatrzymuje ciebie od koncentrować się - Gdy ty niekończący się papiery i post-it notatki na twój biurku, jak ty jesteś przypuszczający skupiać się na zadaniu pod ręką? Bałagan w formie fizycznej może sprawić, że twój mózg poczuje się zagracony, a wtedy nie będziesz mógł się skupić bardzo dobrze w ogóle.
- Bałagan sprawia, że czujesz się zestresowany - Kiedy nie możesz się skupić, a wszystko wokół ciebie jest w rozsypce, jest to dość stresująca sytuacja. Wszyscy musimy starać się zmniejszyć stres w miejscu pracy tak bardzo, jak to możliwe, a bałagan nie pomaga!
- Bałagan może być zagrożeniem dla bezpieczeństwa - Czy masz pudła z rzeczami na podłodze? Czy jest tam bałagan po prostu wiszące wokół i coraz w drodze? To wszystko może być poważnym zagrożeniem dla zdrowia i bezpieczeństwa, ponieważ ktoś może łatwo potknąć się lub wpaść na nie.
- Bałaganzwiększa szanse popełniania błędów - Kiedy nie możesz się skupić i czujesz się zestresowany, błędy są nieuniknione. Mogą to być małe błędy lub duże, ale ich wpływ jest taki sam - powodują jeszcze większy stres, a także wpływają na pewność siebie i morale.
- Bałaganzwiększa szanse na problemy z zachowaniem poufności - Bałagan oznacza zazwyczaj przedmioty leżące wszędzie i piętrzące się w tacach pracowników. W tym przypadku, patrzymy na poufność problem zbyt.
Decluttering może być bardzo uwalniającą rzeczą do zrobienia! Próbuje je i widzi właśnie jak dużo lepszy ty czujesz i ty zauważasz efekty w twój pracownikach zbyt. Dlaczego nie spróbować i pójść paperless lub iść całą drogę i spróbować być minimalistą całkowicie? Wszystko to stworzy bardziej usprawnione i bezstresowe podejście do pracy - nie ma nic złego w tym zdaniu, prawda?
Sprawdź ofertę mebli biurowych i gabinetowych